Elena, aflata intr-a patra luna de sarcina, privea cu pofta la roata de pizza pe care straluceau bucatele de ciupercute, cascaval si niste feliute minuscule dar bine prajite de sunca presata. „Au cea mai tare pizza, astia de la Jerrys! Si vin repede cu comanda!”…Isi spunea ea in spatele ochilor care deja plangeau de placere. Limba era inecata de saliva iar buzele ei, de un roz spalacit si fara contur, abia puteau sa stavileasca puhoiul lichid. Cu degetele tremurande, Elena rupsese o felie din pizza imensa si se pregatea sa o indese in gura.  „Elena, am o rugaminte la tine!”…s-a auzit brusc din spatele scaunului cu spatar inalt. Era Emil. Vroia o semnatura pe o delegatie mai veche, in care cheltuise cam multi bani din avans pe „diverse”. „Ce mai vrei ma! Lasa-ma in puii mei sa-mi tihneasca mancarea in gura!”…”Sorry sefa, imi pare rau, hai ca te las si-o sa vin mai tarziu. Imi pare rau”…”Du-te ma odata!”…Sotanc, sotanc, cu piciorul drept mai mult tarait decat calcat apasat, Emil s-a indepartat de biroul Elenei, privind disperat dupa cineva care ar fi putut sa-i ofere o tigara. Nu mai avea bani de mai bine de doua saptamani si pana la leafa mai erau multe zile. Epuizase pana si creditul maica-si, facut la BCR, iar acum  il cautau agentii de recuperare ai bancii ca pe ultimul infractor. Ii era si frica sa raspunda la telefon. „Lasa ca dupa ce manaca se calmeaza si imi semneaza si mie delegatia. Cu 2 milioane platesc datoria si din ce mai ramane imi iau tigari si beau si doua beri. Sper sa fie pizza buna!”…gandea Emil in timp ce il vana cu privirea pe Madalin sa-i ceara o tigare…Elena parea, in sfarsit, impacata cu ea si se pregatea, a doua oara, sa muste din pizza pe care isi imagina ca se scurge mozzarella originala…”Elenaaaa! ma auzi?”…”Ce pula mea mai vrea si asta?”…Era Sandra…”Ba eu am dat textele si plec. Nu mai vreau sa o frec aiurea pe aici. Mai ai treaba cu mine?”…In timp ce ochii de un gri sters ai Elenei trimiteau lasere care ar fi perforat pana si un beton-armat testat NASA catre Sandra, pustoaica, fara sa astepte vreun raspuns, s-a aplecat sa-si ridice rucsacul aruncat aiurea langa birou. Elena nu mai vedea decat o bucat de cur, dezvelit ostentativ, acolo la nada, pe care se puteau citi niste litere tatuate in alb si negru: „Suck my Dick!”…”Immmh! Ahhhhgr!”…Cam atat a putut scoate printre buze Elena la vederea tatuajului…”Ce i-as mai face daca nu ar mai tine-o ma-sa in spate…Cum nu ajunge ea la mana mea…Inhgrrr!!!!!”…”Te pup draga! M-am carat! Sa ma suni daca apare ceva”…si-a aruncat Sandra vorbele catre sefa ei care era in pragul colapsului personal…Felia de pizza devenea din ce in ce mai rece…(Va urma…)

P.S. Textul e scris in viteza si, prin urmare, vor mai fi scapat si niscai greseli. Iertare boieri cititori!…